שער זה מיועד לכל אדם העוסק במקצוע טיפולי ורוצה להכיר יותר את עקרונות הטיפול שלנו: את התאוריות המנחות את הטיפול, את שלבי הטיפול ואת שיטות ההתערבות המרכזיות. 

תמצאו כאן דפים המיועדים למטפלים שכבר עוסקים בטיפול פסיכופיזיולוגי, מטפלים השוקלים ללמוד את התחום, ומטפלים הרוצים להכיר שיטות התערבות אקטיביות כדי להפנות את המטופלים שלהם לטיפול כזה.

המטפלים העוסקים בביופידבק באים ממקצועות טיפולים שונים: פסיכולוגים (במגמות ההתמחות השונים) עובדים סוציאלים, פיזיותרפיסטים , רופאים ורופאי שינים, מטפלים ביצירה, הבעה ותנועה, יועצים חינוכים ועוד. יש לבדוק מדי פעם עם מועצת ההסמכה של האגודה את המקצועות שמורשים להקרא "מטפלים בביופידבק".

מתוך ההבנה כי הביופידבק הנו כלי יעיל מאד לטיפול בלחצים ובלמוד שליטה עצמית וויסות פסיכופיזיולוגי – יצרה האגודה תוכנית הכשרה עבור מטפלים העוסקים ב Stress Management

פרוט התנאים למעמד ,מטפל" ומעמד "מאמן בהפחתת לחצים" מופיע באתר האגודהבארץ קיימים מאות מטפלי ביופידבק שרובם הוכשר בשיטות שאתר זה מעניק. עם זאת יש צורך בהתעדכנות המטפלים בשיטות ורעיונות חדשים.

בנוסף מאפשר דף זה להציג חומרים של קורס ההכשרה בביופידבק, אותו מעביר ארנון רולניק מספר פעמים בשנה.

עמוד זה גם מיועד למטפלים שאינם עוסקים בטיפול פסיכופיזיולוגי באופן אישי, אך מבינים את הצורך להעביר מידע וטכניקות מעולם זה עבור המטופלים שלהם. מטפלים אלו יוכלו למצוא כאן את הרציונאל להתערבויות טיפוליות ממוקדות אותן ובהתאם לכך לאפשר למטופלים שלהם להכנס לדפי התרגול הרלוונטים בשער הכניסה למטופלים.

תפיסת העולם הבסיסית עליה מושתת הטיפול שלנו מוצג בתמונה האה

ריכוז מאמרים למטפלים