נפתח מחזור נוסף של קורסי משוב ביולוגי (לפרטים 050-7364944)

אני מזמין אותך לקורס הסמכה במשוב ביולוגי (ביופידבק) ככלי המעצים את ההתערבות הטיפולית. דומני כי אין חולקים על ההבנה כי לעיתים קרובות עומד המטפל חסר אונים מול סימפטום שיש לו מרכיב גופני. טכנולוגיית המשוב הביולוגי מאפשרת לנו ולמטופל להקשיב לקשר בין הגוף לנפש ולאפשר שינוי של תגובות גופניות שהיו נראות כבלתי נשלטות . הפרעות החרדה, וביטויים הפסיכוסומאטים הם רק דוגמא אחת להפרעות בהן נוכל להיעזר בביופידבק.ייחוד ההשתלמות: לימוד עם ציוד אישי, התנסות ותמיכה.

בקורס המוצע ננסה להראות את הייחוד של המשוב הביולוגי המאפשר דיאלוג בין האובייקטיבי – מדדי המשוב הביולוגי המשקפים את מצבו הרגשי של האדם, והסובייקטיבי – המפגש עם החוויה של המטופל.

רבים סבורים כי ציוד המשוב הביולוגי הנו יקר ומורכב להפעלה. כדי להתגבר על מכשול זה, סוכם עם מר זאב דניאלי מחברת מיינדלייף (העוסקת כ- 15 שנה בפיתוח מערכות משולבות ביופידבק) לאפשר למטפלים להתקין במחשבם הביתי ציוד ותוכנה למשוב ביולוגי למשך תקופת הסדנה כסיוע לתהליך הלימוד.
בסדנה זו ילמד השימוש בטכנולוגית הביופידבק יחד עם מרכיב מהותי של התנסות מעשית ובלתי אמצעית תוך הדרכה שוטפת וליווי מקצועי. ליווי זה יאפשר גם לאלו שלכאורה אינם חשים בנוח בסביבה הממוחשבת להתחבר באופן הטבעי ביותר לטכנולוגיה מרתקת ומאתגרת כאחד.

הקורס

הקורס הינו בן 72 שעות ונמשך על פני 12 שבועות, בימי ד' בשעות 16:00 – 21:00 במכון שיח ברמת חן.
בנוסף למפגשים הקבועים של הסדנה יקבעו מפגשי הנחייה ועזרה טכנית לאפשר שימוש קל ונוח במערכת. מפגשים אלו יתקיימו במשרדי מיינדלייף בתל אביב או בירושלים או במקום ההשתלמות (בסמוך לשעות המפגשים השבועיים). בהתארגנות קבוצה ממקום מסוים ניתן יהיה לבצע הדרכה אחת באזור מרוחק יותר (כמו באר שבע או חיפה).

המפגש הראשון של הסדנה יהיה ב- סוף חודש אפריל 2009

לפרטים:
דוא"ל: guy@mindlifeplus.com

המשך הסמכה

המעוניינים להמשיך במסלולי ההסמכה יוכלו לעשות כן באמצעות השתלמות המשך על פי אחד המסלולים המופיעים באתר האגודה למשוב ביולוגי .
פרטים נוספים על המערכת המושאלת אפשר לקבל באתר הבית של מיינדלייף.

עלויות

עלויות שלב א': 2,600 ש"ח
שלב ב': 2,500 ש"ח
שני השלבים בתשלום אחד: 5,000 ש"ח

לפרטים ולהזמנה:  דוא"ל: guy@mindlifeplus.com אתר מיינדלייף